at få procmail til at fange vedhæftede fil~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-08-03 05:41

Jeg kan ikke mindes at have set eksempler på det, men er det ikke muligt at få
procmail til at fange mail med vedhæftet filer med bestemte navne?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 21-08-03 06:24

Ivar Madsen skrev:

> Jeg kan ikke mindes at have set eksempler på det, men er det ikke
> muligt at få procmail til at fange mail med vedhæftet filer med
> bestemte navne?

Måske kan du finde inspiration på

   <http://pm-doc.sourceforge.net/pm-tips.html>

fx i afsnit 12: "Procmail, MIME and HTML".

Andre interessante links:

   <http://www.impsec.org/email-tools/procmail-security.html>
   <http://info.ccone.at/INFO/Mail-Archives/procmail/Apr-2002/msg00193.html>

// Klaus