Max Siegumfeldt
Fra : Hanne Jespersen

Dato : 20-08-03 20:44

Født 1900/1901, byplanarkitekt ved Københavns kommune til 1944. Derefter ved
Værløse kommune - Københavns amt.
Værløse Lokalhistoriske mangler et foto af ham, som vi gerne vil bruge i en
udstilling. Har forsøgt lokalt, på Københavns Rådhus og Stadsarkivet.
Bymuseet mener ikke at have noget, men undersøger pt.
Det kongelig Bibliotek? ja, måske, men det er meget dyrt at få kopier af
fotos der (det er det i øvrigt også på Bymuseet).

Hvis nogen skulle kende til efterkommere af Max Siegumfeldt, vil vi altså
gerne høre om det, for så kunne vi måske få et foto ad den vej.

Med venlig hilsen
Hanne Jespersen

Fra : Hanne Jespersen

Dato : 22-08-03 22:34

"Hanne Jespersen" <svip@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis nogen skulle kende til efterkommere af Max Siegumfeldt, vil vi altså
> gerne høre om det, for så kunne vi måske få et foto ad den vej.

Blot for at fortælle gruppen, at jeg har fået svar i privat mail.

Hilsen fra
Hanne Jespersen