JMail sletning af mails på serveren
Fra : Jimmy

Dato : 20-08-03 14:59

Hey

Bruger JMail. Virker fint. Der er dog et problem. Jeg kan ikke slette
beskederne på serveren.

Jeg har prøvet med DeleteSingleMessage x og med DeleteMessages, men lige
meget hvad jeg gør, så er det som om at den ikke vil slette beskederne
alligevel.

Jeg har lidt på fornemmelsen at det skyldes at der er attachments på
mailsne, men det burde vel ikke betyde noget?

Håber at der er nogen der kan hjælpe, da mailserveren snart skal have en ny
disk ;)

--

Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 20-08-03 15:34

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har lidt på fornemmelsen at det skyldes at der er attachments på
> mailsne, men det burde vel ikke betyde noget?

Har selv fundet svaret! Metoderne virker fint selv om der er attachments!

Undskyld ulejligheden...