Styring af sidehoved/fod ved udskrivning
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 20-08-03 14:07

Hej alle

Jeg er ved at udvikle et system, hvorfra brugeren skal udskrive
visse dokumenter. Jeg bruger i denne forbindelse et javascript
til aktivering af print-fuktionen.

Problemet er bare, at som browseren standard er konfigureret,
kommer der som bekendt eks.vis en sti nederst i venstre hjørne,
med videre...

Kan man lavet et script, der - når det aktiverer printfuktionen -
samtidig bestemmer at for netop den pågældende udskrift skal
sidehoved/sidefod være på en bestemt måde med bestemt
oplysninger?

Jeg håber meget at nogen kan/vil hjælpe hermed!

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Lars Mortensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-03 14:37

Lars Grove Mortensen <lars@grove-mortensen.dk> skrev :

>Kan man lavet et script, der - når det aktiverer printfuktionen -
>samtidig bestemmer at for netop den pågældende udskrift skal
>sidehoved/sidefod være på en bestemt måde med bestemt
>oplysninger?

Nej, så skal du bruge noget active-x, hvilket ikke kan anbefales.

Med hjælp fra http://www.meadroid.com/scriptx/ skulle det kunne
lade sig gøre i IE, men som sagt næppe anbefalelsesværdigt,
medmindre det er på et intranet.
--
Knud