Horsens
Fra : Jan Østergård

Dato : 20-08-03 12:56

Gamle foto og kort fra Horsens søges evt. til låns til indscanning. Jeg er
særligt interesseret i området omkring Spedalsø/Sønderbro.

Hilsen
Jan Østergaard

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-08-03 17:31

Hej
Kik ind på min hjemmeside der er der gamle postkort.

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Jan Østergård

Dato : 20-08-03 19:25

Hej Per.

Jeg har været inde på din hjemmeside og set dine mange flotte kort, desværre
er der kun et fra området jeg efterlyser. Er de virkelige så svære at få fat
på??

Mvh
Jan Østergaard

Fra : Pro

Dato : 22-08-03 12:19

Går ud fra du kender dette link:

http://www.dkconline.dk/html/menu1/geosearch.htm

der kan du finde et gammelt kort...hvis du bliver ved at klikke dig ind...

Kim