Hvilken cybercity central er ds1-svg?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-08-03 08:35

Jeg er på en mailingliste med min fodboldklub og har fået en shitload af I-
Worm.Mimail ormen tilsendt (alle med samme header afsender som matcher den
i subject).

Vi har udsendt adskillige advarsler til listen om at alle bør tjekke deres
maskine og få fjernet den orm, men den inficerede har åbenbart ikke
reageret, da der stadig kommer mails fra ovenstående central.

Kan i sige mig hvilken central ds1-svg tilhører? Så kan vi lidt nemmere
afgrænse hvem der kan være den inficerede... og få ham til at give en
omgang

Jeg er selv på ds1-aboes og det er Aalborg Øst, men jeg kan ikke helt gætte
hvor svg skulle være henne. Det eneste vi er rimelig sikre på er at det må
være i Aalborg området, da alle medlemmerne kommer fra Aalborg.

Jeg har ikke kunnet finde en oversigt over centralerne, men synes jeg
engang har set en for TDC - findes der ikke en for CC?

På forhånd tak
Flemming

Fra : Michael Legart

Dato : 20-08-03 09:36

On Wed, 20 Aug 2003 07:35:04 +0000 (UTC), Flemming Joensson <flemming@fjerndette.joensson.org> wrote:

> Kan i sige mig hvilken central ds1-svg tilhører? Så kan vi lidt nemmere
> afgrænse hvem der kan være den inficerede... og få ham til at give en
> omgang

svg er Svendborg

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-08-03 10:53

Michael Legart <legart@daarligstil.dk> wrote in

> svg er Svendborg

heh :)

Det må vist være en der har været så smart at lægge vores mailingliste
adresse i forældrenes adressebog.

Hvor fandt du iøvrigt den information at ds1-svg er Svendborg, har du et
link?

Mvh.
Flemming

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 20-08-03 12:06

On Wed, 20 Aug 2003 09:52:34 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<joensson@fjerndette.joensson.org> wrote:

>Hvor fandt du iøvrigt den information at ds1-svg er Svendborg, har du et
>link?

Prøv med http://www.makr.dk/go.php?reversedns som godt nok omhandler
TDC, men forkortelserne er i de fleste tilfælde de samme.

/Jarlskov

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-08-03 13:58

Lasse Jarlskov <lasse@jarlskov.dk> wrote in

> Prøv med http://www.makr.dk/go.php?reversedns som godt nok omhandler
> TDC, men forkortelserne er i de fleste tilfælde de samme.

Tak, kender godt set siden, men ikke lige overvejet at forkortelserne var
de samme.

Mvh.
Flemming

Fra : DaneX

Dato : 20-08-03 11:56

> svg er Svendborg

Nej nej det må være SVeriGe - skide svenskere som sender os virus ;)