password og brugernavn via database
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-08-03 22:08

Hej alle sammen

Jeg håber at dette er den rigtige gruppe jeg er i.

Jeg er ved at lave en lille butik i et projekt,
men nu vil jeg have at man ikke kan tilmelde sig,
og hvis password eller brugernavn er brugt,
skal der komme en besked op om at "dette password eller
brugernavn er taget, vælg venligst et andet",
jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 20-08-03 01:16

Martin Jørgensen <malle@mail.dk> writes:

> Jeg håber at dette er den rigtige gruppe jeg er i.

Det er det ikke.
Det du vil lave skal laves på serveren, så du skal over i
d.e.i.w..serverside. Hvis du ved hvilken form for server-side
teknologi du har adgang til (fx ASP eller PHP), så kan det være
du skal bruge en passende undergruppe.

/L