Field Link designer
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 19-08-03 21:27

Hej

Når jeg prøver at joine en primær nøgle til en sekunder nøgle i Field Link
designer, så får jeg en fejl. Jeg kan åbenbart ikke joine to felter med
forskellige navne, men samme type og det hele.

Jeg har en postnummer tabel, hvor primær nøgle er og hedder PostNr. Så har
jeg en kunde tabel, hvor jeg har den sekundær nøgle, som PostNr skal joines
med. Den hedder FK_PostNr. Det vil den ikke. Den kommer ud med at PK_PostNr
ikke findes i det ClientDataSet jeg bruger til Postnumrene ! Og dermed sker
der ikke en skid !

Hvad gør man for at komme om det ?

--
Hilsen AHJ