Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen penge på distributed computing
Fra : RTR

Dato : 05-04-01 18:57

Hej

Hvilke "programmer" giver penge for distributed computing??

Jeg har prøvet PROCESSTREE, men kan ikke få det til at virke p.g.a den port
(4356) man skal retunere sit resultat på.

I kan jo selv prøve om i kan:
http://www.processtree.com/?sponsor=97643

???????

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-04-01 19:48

"RTR" <kbsogpb@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> ?sponsor=97643

Er det sådan du regner med at tjene dine penge....?
Hvorfor skrev ud ikke denne URL: http://www.processtree.com/

???

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : RTR

Dato : 05-04-01 20:04

Jeg er lige glad om du/i bruger den en eller den anden URL.

Men ja, det er en af de måder jeg havde tænkt mig at mine PC'er skulle
bruges på når ikke selv bruger dem.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-04-01 10:31

> Jeg er lige glad om du/i bruger den en eller den anden URL.

Men du tjener penge ved at folk klikker på den URL der indeholder dit nummer
??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : RTR

Dato : 06-04-01 15:37

Ja det er rigtig, men det så forsvindene lidt.
Jeg klikker også selv på andres.
Der går jo ikke noget fra mig ved at andre tjener penge.