Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Penge for dummies..
Fra : Morten

Dato : 19-08-03 16:44

Hej. Nogen der kan anbefale en (måske let) tilgængelig bog om
penge/økonomi for privatpersoner. Jeg vil gerne vide noget om
renter, obligationer, kurser, fradrag, pensionsopsparing, fast
ejendom, aktier - kort sagt alle de ting man bør vide noget om
for at kunne begå sig nogenlunde fornuftigt mht. de valg der
skal træffes ved køb/salg/investering af værdipapirer/ejendom/
pension mm.

På forhånd tak,

Morten

Fra : Pedersen

Dato : 19-08-03 21:58

Prøv på internettet!
Nej alvorligt, Et skud ud i luften: du er 26 år, din kæreste er gravid osv.
du har ikke brug for en bog, du har brug for erfaring; snak med nogle gamle
kloge mennesker, brug dit netværk, og nyd livet (før du får et mavesår)....
Be cool
/

Fra : bamse

Dato : 19-08-03 23:16

hold dig til jord og fast ejendom..

bankerne er der ikke for din skyld

erfaring og alder har ik noget at sige på det marked...

for at deltage på det marked, skal du ha kasse og dvs. et 3-cifret
millionbeløb ellers bliver du bare røvrendt i sidste ende...

vh bamse

---

Fra : Mig

Dato : 21-08-03 11:26

> [...]
> for at kunne begå sig nogenlunde fornuftigt mht. de valg der
> skal træffes ved køb/salg/investering af værdipapirer/ejendom/

prøv denne kan måske lånes på biblioteket så soarer man også penge
http://www.sundoekonomi.dk/index.html