win2000 tastatur flipper i spil
Fra : Carsten Larsen

Dato : 05-04-01 18:30

hej alle

jeg har det problem med windows 2000 at Mercedes Benz Truck Racing og
Motocross Mania flipper fuldstændig ud.

når jeg prøver at køre en bane og skal styre enten bilen eller motorcyklen ,
så bliver mit tastatur hammer langsomt, enten bliver den ved med at køre
lige ud eller bliver ved med at dreje til en af siderne, det er fuldstændig
som om nogen holder en tast nede hele tiden.

Det sjove er at efter at jeg lagde windows ME ind sammen med Win 2000 med
dualboot og startede spillene op i Win ME så virkede de fint, og
efterfølgende virkede de så også fint i windows 2000, men nu har jeg
reformateret hele systemet og kun lagt win2000 ind, da jeg helst vil nøjes
med at køre win 2000.

Det er meget mystisk at det virker i win2000 når win ME er installeret og
jeg har snart prøvet alt.

Liste over prøvede ting:

Opdateret Til Dirext X 8A til windows 2000
Opdateret Samtlige Drivere Til Grafikkort m.m.
Installeret Diverse Patches til spillene
Prøvet med et andet tastatur

Hardware:

ASUS A7V-133
AMD 1200
384 MB SDRAM
3 * 45 GB IBM Diske
ASUS AGP-V6800 Deluxe Geforce 32 MB DDR-RAM, med nyeste drivere, har prøvet
med både asus og Nvidia drivere
Soundblaster Live Platinium
Logitech Cordless Desktop
Firewire 1394 DV Kort
100Mbit Netkort
Adsl Forbindelse 2 MBIT
Plextor SCSI CD-ROM
Plextor SCSI Brænder

Win2000

Har i nogen ideer, er i meget velkomne til at skrive her eller via email

mvh Carsten Larsen

Fra : Jan Knudsen

Dato : 06-04-01 06:31

hej carsten (og alle i andre )
Ikke for at prøve at spille klog eller no´et men er det ikke sådan at
win2000 mest er til "kontorbrug"
og spillefuglene er henvist til win 98 og win me
Mvh. J@n

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 06-04-01 13:25

Jan Knudsen wrote:

> hej carsten (og alle i andre )

Dav

> Ikke for at prøve at spille klog eller no´et men er det ikke sådan at
> win2000 mest er til "kontorbrug" og spillefuglene er henvist til win 98 og
> win me

Tjoh, det er da M$'s idé med det. Men langt de fleste nyere spil virker fino
under Win2k.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte