Hove Put n' Take
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 19-08-03 09:22

Jeg skal ud og fiske med min 12 årige søn her i den nærmeste fremtid. Jeg er
den forbindelse stødt på Hove Put n' Take. Er der nogen her der kender den?
Er det et anbefalelsesværdigt sted at fiske? http://www.hoveput-n-take.dk/

Jeg har ikke fisket i mange år og er lidt rusten (mildt sagt). Derfor kunne
jeg godt bruge nogle tips og tricks til hvordan jeg fanger noget der er
større end end skalle. Er der sider på nettet der fortæller en hvordan man
bør gøre alt efter hvilken fisk man ønsker at fange. Hvor dybt skal man gå,
hvad skal man bruge af spinner, woblere og hvad det ellers hedder.

Jeg kan rigtigt godt bruge nogle råd omkring fiskeri i Hove.

Kasper Katzmann
------------------------------
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 19-08-03 09:38

Kasper Katzmann skrev
> Er der sider på nettet der
> fortæller en hvordan man bør gøre alt efter hvilken fisk man ønsker
> at fange. Hvor dybt skal man gå, hvad skal man bruge af spinner,
> woblere og hvad det ellers hedder.

Jeg fandt den her. Den virker rigtig god.
http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/
Kasper Katzmann
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk