Internt netværk i bofællesskab
Fra : Christian Muus

Dato : 18-08-03 15:00

Hej

Jeg bor i et bofællesskab, hvor jeg godt kunne tænke mig, at vi havde en
mappe til deling af dokumenter og lign.

Vi har ADSL fra TDC. Hvordan kan det gøres?

vh Christian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-08-03 16:34

Christian Muus skrev:

>Jeg bor i et bofællesskab, hvor jeg godt kunne tænke mig, at vi havde en
>mappe til deling af dokumenter og lign.

>Vi har ADSL fra TDC. Hvordan kan det gøres?

Hvordan er det hele sat op?

--
Bertel

Fra : Christian Muus

Dato : 18-08-03 19:05

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> Hvordan er det hele sat op?

Hvad tænker du på?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-03 21:40

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad tænker du på?

Står computerene på et rigtigt computerbord eller f.eks. en ølkasse....

Claus

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-08-03 08:06

> Hej
>
> Jeg bor i et bofællesskab, hvor jeg godt kunne tænke mig, at vi havde en
> mappe til deling af dokumenter og lign.
>
> Vi har ADSL fra TDC. Hvordan kan det gøres?

Din ADSL er sådan set uinteressant i den sammenhæng, det relevante er
hvordan dit interne netværk (LAN) er skruet sammen.

Har I en server?
Hvor skal de delte dokumenter være osv.

/Brian