Rulleskøjter af god kvalitet
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 18-08-03 14:43

Jeg leder efter nogle rulleskøjter (ikke ramperulleskøjter) af en rimelig
kvalitet, men dem fra sports foretningerne er alligevel rimelig dyre (synes
jeg).
Så jeg ville høre hvornår der egentlig kommer tilbud på sådan nogle?

Eller om der er nogen der har haft gode erfaringer med et bestemt mærke
eller sådan noget. (evt. et godt sted at købe rulleskøjter)

PS: Det skal helst være ABEC 3, for dem jeg har nu er ABEC 1, og så prøvede
jeg lige min søsters ABEC 3 og man mærker en vild forskel!!!

--

m.v.h. Morten M. Kaastrup
Morten@blop.dk * www.Mortenmk.tk

Fra : Kim

Dato : 19-08-03 13:51

On Mon, 18 Aug 2003 15:42:48 +0200, "Morten M. Kaastrup"
<Morten@blop.dk> wrote:

>Jeg leder efter nogle rulleskøjter ...

Prøv evt. i den rette gruppe : dk.sport.rulleskoejter

--
Kim

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 19-08-03 14:49

Doooh, nu troede jeg lige jeg havde kikket alle grupperne igennem for at
finde en passende gruppe... og så kommer der en der hedder
sport.rulleskoejter!

Mange tak, så fortsætter jeg bare ovre i dk.sport.rulleskoejter :)