Brug for script som kan ændre indholdet i ~
Fra : Kristian Nielsen

Dato : 17-08-03 20:48

Jeg har en menu med 5 link. Når jeg tager musen over et af
linkene, ville jeg gerne, at indholdet i en tabelcelle bliver
skiftet, så der kommer til at stå lidt info om der, hvor linket
fører hen. Det skal vel og mærke være i den samme celle at det
infoen skifter.
Er der nogen der ligger inde med et sådan script eller kender et
sted på nettet? Scriptet skal helst være i
ASP/JavaScript/VBScript.

/Kristian Nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 17-08-03 21:07

> Er der nogen der ligger inde med et sådan script eller kender
et
> sted på nettet? Scriptet skal helst være i
> ASP/JavaScript/VBScript.

På [dynamicdrive.com] findes der mange dejlige scripts der er
yderst anvendelige.
Jeg har fundet følgende scripts, som du måske kan bruge;
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex5/linkinfo.htm
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex5/linkinfo2.htm

Håber de kan bruges ;)

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-08-03 22:51

"Kristian Nielsen" <kni@sol.dk> skrev > Jeg har en menu med 5 link. Når jeg
> [...]
> infoen skifter.
> Er der nogen der ligger inde med et sådan script eller kender et
> sted på nettet? Scriptet skal helst være i

Prøv at kigge på denne side, det skulle være ca. det du har brug for:

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/diastxt.asp

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin