512 ram...til abit ka7-bundkort....
Fra : Jop

Dato : 05-04-01 16:02

hejsa....

jeg står lige og mangler lidt ram, og tænkte på om ikke lige så godt jeg
kunne købe 512 sd-ram i et modul, nu da de jo er billige...

.....men på De forskellige hjemmesider står der en række chipsets de kan
benyttes på... mit chipset er dog ikke nævnt...(Via kx133)...

Jeg kiggede så på abits hjemmeside, hvorpå der stod at mit bundkort godt
kunne håndtere 512 rams-moduler...

Kan I se hvor jeg vil henad...?

Hvad skal jeg tro...?

René Jeppesen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-04-01 16:40

"Jop" <Rjjep@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> benyttes på... mit chipset er dog ikke nævnt...(Via kx133)...
>
> Jeg kiggede så på abits hjemmeside, hvorpå der stod at mit bundkort godt

http://www.viatech.com/products/prodkx133.htm står der at dit chipset kan
klare op til 2GB RAM .Så mon ikke du roligt kan snuppe så'n en blok?

- Lars

Fra : Christian Iversen

Dato : 05-04-01 20:58

> På http://www.viatech.com/products/prodkx133.htm står der at dit chipset
kan
> klare op til 2GB RAM .Så mon ikke du roligt kan snuppe så'n en blok?

Det er ikke sikkert!

De 2 GB RAM, er summen af alle sammenlagte totale mængder ialt.

Spørgsmålet gik på om man kan bruge én blok på 512 MB. Der er mange bundkort
der ikke kan følge med til dette...

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Zwam

Dato : 05-04-01 23:34

Hvor mange ram slot har du???? Hvis du har 3-4 burde der godt kunne sidde
512 mb sd-ram i. Hvis du har < 4 tvivler.

Zwam
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk