hjælp, voodoo1 problemer
Fra : Daniel Pino Maldera

Dato : 05-04-01 16:04

Jeg har et problem med mit voodoo kort...
når jeg prøver at spille FIFA, går min skærm i sort under loadningen.

Jeg læste lidt i troubleshoot guiden, den bad om at køre DXDIAG.EXE filen
for at enable direct3D. Men når jeg gør det, sker det samme...skærmen bliver
sort.

Kortet er et Cyber 3DX500 fra innoVISION, med voodoo1 chipset.
Inde under Enhedshåndtering er der ikke nogen synlig konflikt med selve
kortet. Dog er "Understøttelse af Av. Strømstyring" markeret med gult udråb,
det var det ikke før jeg installerede kortet.

Kortet er nyerhvervet, men brugt. Den forrige ejer sagde det virkede, og mit
problem er da heller ikke helt nyt. Mit gamle kort gjorde det samme inden
jeg gav det væk.

Jeg har forsøgt at hente de nyeste drivere fra 3DFX's hjemmside, det hjalp
ikke.

Min pc er denne bunke gammelt lort:
K6-200 CPU
ASUS Motherboard
64 MB ram
og en Hyundai 17" skærm
Hvis i kan hjælpe mig ellerhar brug for at vide mere så mail mig hurtigst
muligt, eller svar her!

Desperate hilsener Daniel PM

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 05-04-01 19:16

"Daniel Pino Maldera" <dmaldera@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg prøver at spille FIFA, går min skærm i sort under loadningen.
>
> Jeg har forsøgt at hente de nyeste drivere fra 3DFX's hjemmside, det

Til en del udgaver af Innovisions Voodoo 1 kort kan du IKKE bruge Glide
v. 2.48 som er den nyeste driver-version. Download derimod 2.46, som
virker upåklageligt med kortet.

Hertil kommer, at jeg med selvsamme Innovision-kort ikke har haft succes
med at få det til at virke med DirectX 8(a). Brug version 7.

Så skulle du gerne kunne få det til at virke...

mvh.
Peter

Fra : M_abs

Dato : 07-04-01 19:24