Opret fil???
Fra : Brian Emilius

Dato : 17-08-03 14:59

Hej NG

Er der nogen der ved hvordan man opretter en helt ny fil (fx en .txt-fil)???

På forhånd tak

Brian Emilius

Fra : Søren Schimkat

Dato : 17-08-03 15:19

"Brian Emilius" <beskh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved hvordan man opretter en helt ny fil (fx en
..txt-fil)???

Det gør du med fopen: http://dk.php.net/manual/en/function.fopen.php

<?
$filehandle = fopen ("file.txt", "w");
?>

mvh Søren

www.serverforum.dk - her får du svar med garanti.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-08-03 16:00

Søren Schimkat wrote:
> www.serverforum.dk - her får du svar med garanti.

Hvad er garantien? Kan man forvente penge eller hvordan?

Nu er det således at vi er på usenet - hvis du skal reklamere bør det
sidde i signaturen... Læs: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Reklamer udenfor signaturen bedes postes i dk.opslag.internet

mvh
Johan

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 17-08-03 18:28

Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> wrote in news:bho5a6$ij3$3
@sunsite.dk:

> [...]
> sidde i signaturen... Læs: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
>
> Reklamer udenfor signaturen bedes postes i dk.opslag.internet

Slap lidt af. Der er ingen grund til den hårde tone. Det sad i signaturen,
Søren mangler bare en signaturadskiller. Der er han ikke den eneste der
gør.

Desuden er der ikke tale om en kommerciel side så der er ingen grund til at
fare i flint.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-08-03 18:36

Andreas Haugstrup Pedersen wrote:
> [...]
> gør.
>
> Desuden er der ikke tale om en kommerciel side så der er ingen grund til at

Øøøh, jeg havde ingen hård tone? Det er vidst dig der læser det hele
forkert så ;)

Det var ikke en signatur - en signatur vil altid stå NEDERST i indlæget
- det gjorde hans ikke. Desuden er signaturadskilleren ret vigtig for
mange newsreadere - da de automatisk fjerner signaturen når man svarer...

For mit vedkommende er det ret ligemeget om det er et kommercielt eller
ikke kommercielt website. Desuden forstår jeg ikke hvorledes man kan
sige garanti når der er tale om et forum med 3 tilmeldte (sidst jeg
tjekkede). Og jeg ville egentlig gerne vide hvad denne garanti bestod i?

mvh
johan