Siemens datakabler fra mobilkabler.dk?
Fra : David Holm

Dato : 17-08-03 13:02

Er der nogen der har prøvet om det til Siemens C55 virker sammen med siemens
software samt til GPRS opkald?

mvh

David

Fra : MaRk

Dato : 17-08-03 21:23

> Er der nogen der har prøvet om det til Siemens C55 virker sammen med
siemens
> software

Ihvertfald det første funker hos mig med min S55.

Mvh
Mark

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-03 21:47

On Sun, 17 Aug 2003 14:01:49 +0200, "David Holm"
<wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote:

>Er der nogen der har prøvet om det til Siemens C55 virker sammen med siemens
>software samt til GPRS opkald?

Jeg ved det ikke. 129,- + 41,- i porto er jo billigt, men
det er da noget vrøvl de skriver. Der skal ikke bruges kabel
til unlock.

Inden du køber et uoriginalt til COM-porten, så overvej et
originalt USB-kabel til 279,20 (Tilbud) hos TDC - som sender
protofrit ved netbestilling med forudbetaling.

/Knud

Fra : David Holm

Dato : 23-08-03 10:39

> Inden du køber et uoriginalt til COM-porten, så overvej et
> originalt USB-kabel til 279,20 (Tilbud) hos TDC - som sender
> protofrit ved netbestilling med forudbetaling.
Hvor finder du dette tilbud? Jeg har ledt uden held på www.tdc.dk

mvh

David

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-08-03 09:23

On Sat, 23 Aug 2003 09:39:00 +0000 (UTC),
wormie_fjerndette@alberg.dk (David Holm) wrote:

>Hvor finder du dette tilbud? Jeg har ledt uden held på www.tdc.dk

Det er samme kabel til helle 55-serien.
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=if6ZQErHhGiZWHWP4_VZ6Izp3qXIG3OKwz8=?ProductID=BQGsHgt29xYAAADxTWASJBWd
Men tilbudet er øjensynligt udløbet for prosen er nu 349,-

/Knud