Hvilken køler?
Fra : Søren

Dato : 05-04-01 15:48

Hello ng'ere

Jeg står og skal ha' en ny køler, jeg har i forvejen Chrome Orb, men den
larmer som en efterårs storm og køler ad h.... til (59-60 grader uden
belastning ved 850Mhz Thunderbird cpu).
Mit valg står mellem Kanie HedgeHog 238 (ren kobber) med en "lydløs" blæser
eller Silverado 50 fra Webconsult.
Er der nogle der har erfaringer med ovenstående 2 produkter eller kan
anbefale andre cpukølere?

/Søren

Fra : Butch

Dato : 05-04-01 16:05

"Søren" <skryder@hotmail.com> wrote in message
> [...]
blæser
> eller Silverado 50 fra Webconsult.
> Er der nogle der har erfaringer med ovenstående 2 produkter eller kan

Hej
Når du er oppe i det prisleje vil jeg anbefale dig en Alpha PEP66. En
formidable god køler. Men i sidste ende er det en smagssag. De to kølere som
du nævner er også rigtig gode og prisen på dem alle er omkring 500.- kr.
Hilsen
Butch

Fra : Devast8or

Dato : 05-04-01 16:36

Jeg har denne kæler siddende på min T-Bird 900:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=96&page=1
Den køler fint og er dejlig lydløs.

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 05-04-01 16:44

LOL, der skulle vist have stået køler...

Devast8or

Fra : Søren

Dato : 07-04-01 19:22

Tak for svarene, det bliver Silverado jeg køber.

/Søren