mssql og win XP pro
Fra : Christian

Dato : 17-08-03 11:04

Hej

Jeg ville gerne installere mssql 2000 enterprise server på min windows xp
pro maskine derhjemme men jeg løber ind i det problem at mssql kun vil lade
sig installere på en NT4.0/2000/2003 server er der en workaround for dette?

Christian

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-08-03 12:54

"Christian" <none@ofyer.com> wrote in message

> [...]
lade
> sig installere på en NT4.0/2000/2003 server er der en workaround for

Hvorfor i al verden vil du installere en enterprise server på en
workstation?
Du kan installere en MSSQL developer eller desktop udgaven - and thats it

Men - du kan evt installere VMWare og win2k3 advanced server i en virtual
maskine og derefter din MSSQL Enterprise

mvh/Peter Lykkegaard