Gemme flere ark i csv-format
Fra : Arne Feldborg

Dato : 17-08-03 00:53

Hejsa...

Jeg har en database (ja vel egentlig nærmere et regneark) i *.xlw
format, som en opfindsom fyr har lavet med ikke mindre end 140 tabeller.

Hvordan får jeg dette gemt i en csv-fil (eller et hvilket som helst
andet format der kan maskinelt bearbejdes), uden at skulle gemme de 140
tabeler enkeltvis.?

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 17-08-03 08:23

Arne Feldborg wrote:
> Hvordan får jeg dette gemt i en csv-fil

Du itererer hen over tabellerne og gemmer dem alle sammen i enten hver sin
fil eller i samme fil.

Lars.

--
Freelance programmør

Fra : Arne Feldborg

Dato : 17-08-03 22:30

Lars Dybdahl <lars@dybdahl.dk> skrev Sun, 17 Aug 2003 09:23:15 +0200

>Du itererer hen over tabellerne og gemmer dem alle sammen i enten hver sin
>fil eller i samme fil.

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår.?

Men jeg er efterhånden klar over, at det nok mere er regneark end
database. Ihvertfald er Excell det eneste progran jeg har der kan åbne
filen.

Og derfra kan jeg kun gemme een tabel ad gangen og i hver sin csv-fil.
Ihvertfald såvidt jeg lige kan se.?

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 18-08-03 07:02

Arne Feldborg wrote:
> Og derfra kan jeg kun gemme een tabel ad gangen og i hver sin csv-fil.
> Ihvertfald såvidt jeg lige kan se.?

Definer tabel. Definer ad gangen.

Lars.

--