Når det går rigtigt godt :)
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 16-08-03 18:27

      Hej Gruppe =)

   Ja, jeg synes jo næsten at jeg må dele - fordi det lige pt går
rigtigt godt for os =)
   Ikke blot er det i denne uge gået rigtigt godt for os - men
sidste uge var jeg endda ikke hjemme og hesten har faktisk stået
stille hele den uge selv om jeg ellers troede jeg havde garderet mig
med folk til at motionere ham ( :(( )
   Så stor var overraskelsen da jeg onsdag satte mig op og
faktisk fik ham til at gå bedre end jeg nogensinde har oplevet før.
Det vil sige både til bidet og dejligt samlet.... Torsdag inden
springtræningen var det det samme da jeg skulle varme op.
   Selve springningen gik også fint da jeg først havde fået
forklaret ham at jeg skulle bestemme rækkefølge og tempe ;) Den unge
mand har det jo med at blive en anelse ivrig da han elsker at springe
og det udmønter sig i at han går meget stærkt - og så springer uden om
fordi det går for stærkt =) Men vi fik da sat kontrol på og fik
sprunget en rigtig pæn runde - det er jo stor herlighed.
   Så fik han en fridag i går og jeg forventede derfor lidt at
det måske var dampet lidt af - det der med at være sød og gå pænt -
men nej. Han gik sgu lisså pænt som han gjorde både onsdag og torsdag
=) Så jeg er jublende =) Det er altså rart når det lykkedes =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : skingur

Dato : 17-08-03 17:29

"Trine Stubbe Teglbjærg" skrev d. 16-08-03 18:27 dette indlæg :
> [...]
> sidste uge var jeg endda ikke hjemme og hesten har faktisk stået
> stille hele den uge selv om jeg ellers troede jeg havde garderet mig

Hej Trine
Ja, ind i mellem har de godt af en lille ferie, så alt det, vi har lært
de kloge væsener kan nå at bundfælde sig.
skal op til min nu og se om den gir en tur i skoven...den har haft fri i
fire dage, fordi jeg var bange for at blæse af eller få et træ i hovedet

Mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : taina

Dato : 18-08-03 12:18

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe =)

klip

> =) Så jeg er jublende =) Det er altså rart når det lykkedes =)

Ja, man kan blive helt høj af det! Det lyder som om, du gjorde det rette, da
du fik hypperen for dig selv

mvh. tina

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 18-08-03 17:44

On Mon, 18 Aug 2003 13:18:10 +0200, "taina" <tante-t@get2net.dk>
wrote:

>Ja, man kan blive helt høj af det! Det lyder som om, du gjorde det rette, da
>du fik hypperen for dig selv

   Det er jeg bestemt heller ikke i tvivl om =) Han er blevet en
meget gladere hest - og han er snart ved også at være blevet ganske
velopdragen ;)