3510
Fra : hansen

Dato : 16-08-03 17:35

Efter at Sonofon ved en fejl lukkede mit sim-kort før mit abonnement overgik
til Telmore, har jeg haft problemer med at jeg ikke kan se hvem der ringer
mig op. Det eneste der står er "Opkald". Min telefon er en 3510. Jeg har
prøvet alt muligt, men kan ikke få det til at virke.

Søren

PS. Telefonen er gendannet til fabriksindstillinger.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-03 10:35

On Sat, 16 Aug 2003 18:34:42 +0200, "hansen"
<lshansen@privat.dk> wrote:

> [...]
>mig op. Det eneste der står er "Opkald". Min telefon er en 3510. Jeg har
>prøvet alt muligt, men kan ikke få det til at virke.

Det er vis-nummer-funktionen som mange steder er noget man
skal abonnere særskilt på.
Det fremgår ikke helt af dit skriv om du stadig er hos
Sonofon eller om du er hops Telmore, men hvis dit abonnement
omfatter vis-nummer og det alligevel ikke er en leveret
ydelse skal du rette henvendelse til teleoperatøren.

/Knud