Switchboxe
Fra : Troels Aa. Sørensen

Dato : 05-04-01 14:27

Er der nogne der har erfaring med disse?.
Jeg vil dele skærm,tast.,mus mellem 2 computere. Nogen forslag/råd. Er en
mekanisk switchbox ok? de elektroniske er jo så dyre!

--
Med Venlig Hilsen
Troels Aa. Sørensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-04-01 14:47

"Troels Aa. Sørensen" <troels212@pop.k-net.dk> wrote in message
> Er der nogne der har erfaring med disse?.
> Jeg vil dele skærm,tast.,mus mellem 2 computere. Nogen forslag/råd. Er en
> mekanisk switchbox ok? de elektroniske er jo så dyre!

Pris og kvalitet følges ad..
En billig en til 250 den vil uden tvivl virke men der vil være skygger på
dit skærmbilled og når du skifter mellem computerne vil de 'tabe' musen :(
Så efter min mening er det værd at kaste penge efter en digital af anstændig
kvalitet :)

/Dennis

Fra : Kim Jensen

Dato : 05-04-01 15:03

On Thu, 5 Apr 2001 15:46:31 +0200, "Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> wrote:

>Pris og kvalitet følges ad..
>En billig en til 250 den vil uden tvivl virke men der vil være skygger på
>dit skærmbilled og når du skifter mellem computerne vil de 'tabe' musen :(

Der findes manuelle switchboxe med indbygget mus/keyboard emulering,
hvor problemet ikke opstår.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-04-01 15:10

"Kim Jensen" <kj@hd.dk> wrote in message

> Der findes manuelle switchboxe med indbygget mus/keyboard emulering,
> hvor problemet ikke opstår.

Men er de også af sådan en anstændig kvalitet så der ikke kommer skygger på
skærmen osv ? :)

/Dennis

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 05-04-01 15:31

> Men er de også af sådan en anstændig kvalitet så der ikke kommer skygger

> skærmen osv ? :)

Det har vel også noget med kablet fra switchboxen til skærmen at gøre
det skal sikkert være ekstra skærmet

/Silver

Fra : Thomas Vindahl Peter~

Dato : 05-04-01 15:50

hey

jeg har haft en til ca 350 kr men den laved støj på min skærm
og det var selv om at jeg brugte de gode Philips kabler jeg fik med
til min skærm! :(

så en digital er klart en god ting men den koster jo også derefter!

mvh
Thomas Petersen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-04-01 16:06

"Simon - -:[CU]:-QuickSilver" <simon@klanparty.dk> wrote in message

> på
>
> Det har vel også noget med kablet fra switchboxen til skærmen at gøre
> det skal sikkert være ekstra skærmet

Det er dobbelt skærmet kabel jeg har prøvet med til den manuelle omskifter
til de 300 bobs og det var alt andet end en fornøjelse.

/Dennis

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-04-01 11:17

On Thu, 5 Apr 2001 16:09:32 +0200, "Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> wrote:

>Men er de også af sådan en anstændig kvalitet så der ikke kommer skygger på
>skærmen osv ? :)

Det er der ingen garanti for. Der er ikke tale om et højteknologisk produkt.
Nogle kunder er tilfredse, andre returnerer dem, for i stedet at at købe en elektronisk udgave.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk