[opslag] Gudenåkonkurrence 2003
Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 16-08-03 11:34

Der er ved at være gjort klar til den store fiskebegivenhed i Gudenåen,
nemlig Gudenå-konkurrencen. Arrangørerne er foreningerne bag Gudenåens
Ørredfond: Bjerringbro og Omegns Sportsfiskerforening, Langå
Sportsfiskerforening, Randers Sportsfiskerklub, Støvring-Mellerup
Idrætsforening´s Lystfiskerafdeling samt Hadsten Lystfiskeriforening - som
denne dag stiller deres fiskevand til rådighed for konkurrencens deltagere.

Konkurrencen afvikles i år lørdag den. 20. september kl. 6.30 - 16.00. Den
afsluttes med indvejning fra kl. 16.00 på bådpladsen i Langå. Derefter er
der præmieuddeling kl. 17.00, herunder udtrækninger af præmier blandt de
tilstedeværendes deltagerbeviser.

Deltagerbeviser kan købes på følgende salgssteder på dagen mellem 6.00 -
9.00:

Brogade i Bjerringbro
Bamsebo Camping v. Ulstrup
Ulstrup bro
Amtmand Hoppes bro i Langå
Bådpladsen i Langå
Åbro i Langå.

Som noget nyt kan deltagerbeviser også købes i forsalg. Fra den 1. september
sælges disse følgende steder:

Langå Camping
Q8 i Bjerrringbro
Randers Sport
Grejbiksen i Trige
Grejbiksen i Silkeborg.

Prisen for at deltage er kr. 100,- for seniorer og kr. 40,- for juniorer.

Steen Lindkvist Nielsen
formand@lilleaaen.dk
http://www.lilleaaen.dk

Fra : tom34

Dato : 21-08-03 17:04

"Steen Lindkvist Nielsen" skrev d. 16-08-03 11:34 dette indlæg :
> [...]
> formand@lilleaaen.dk
> http://www.lilleaaen.dk
>
> FRA Tom hvad er prisen hvis man er medlem af ørredkluppenfremad jeg
kunne vilt godt tænke mig at prøve gudenå

http://www.kandu.dk/

Fra : tom34

Dato : 21-08-03 17:06

> [...]
> formand@lilleaaen.dk
> http://www.lilleaaen.dk
>
> fra Tom er prisen den samme hvis man er medlem af ørredkluppenfremad
jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve gudenå
Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : tom34

Dato : 21-08-03 17:10

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 21-08-03 20:55

Hej Tom

"tom34" <tom34.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3f44ef92$0$48897

> er prisen den samme hvis man er medlem af ørredkluppenfremad jeg kunne
> vildt godt tænke mig atprøve gudenå

Prisen for at deltage i konkurrencen er den samme, uanset hvilken forening
du er medlem af. Også vi, der allerede er medlem af en af de fem foreninger,
der arrangerer konkurrencen, betaler samme pris i anledning af konkurrencen.

Hvis du vil fiske i Gudenåen en anden dag end konkurrencen, er der lidt
forskellige dagkortpriser, afhængigt af, hvilken strækning du vil fiske på
(fra 60,- til 100,- kr). Kig på foreningernes hjemmesider:

Bjerringbro: http://www.bjerringbro-sportsfisker.dk/
Langå: http://www.langaa-sf.dk/
Randers: http://www.randerssportsfiskerklub.dk
Hadsten: http://www.lilleaaen.dk (kun Lilleåen)