TELE2 fortsætter de billige ADSL tilbud.
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-08-03 08:47

Hej

Det ser ud til at TELE2 forstætter de billige ADSL tilbud ! - Ihvertfald
kan man i brochuremateriale fra Kvickly Extra (FDB/Coop) se denne
annonce gældende fra imorgen Søndag:
-------------
ADSL-STARTPAKKE
Få dobbelt ADSL-hasighed med Tele2 for samme pris.
Eksempel: 512 kbit kr. 340,- eller 2 mbit for kr. 530,-
Køb en startpakke indeholdende PIN-kode til registrering via nettet,
instruktion til reg. musemåtte og en Get2net startpakke, hvis du ikke
edr koblet til nettet i forevejen. Pris for startpakken. kr. 499,95
-------------

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Niels Sørensen

Dato : 17-08-03 17:23

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> instruktion til reg. musemåtte og en Get2net startpakke, hvis du ikke
> edr koblet til nettet i forevejen. Pris for startpakken. kr. 499,95

I det oprindelige tilbud var der dog gratis oprettelse (fremfor de kr.
499,95 man betaler for "pakken" i Coop), ikke sandt?

Men nu er jeg rigtig forvirret: For hvad er det her "Get2net startpakke" som
tilbudet indeholder?
- Hvis det er det samme, som Tele2Adsl kalder "Installation: Startpakke -
495 kr. " (som man SKAL have hvis man har mere end ét telefonstik), så er
det lige pludselig præcis lige så godt tilbud som det oprindelige.....!?

VH Sørensen

Fra : Niels Sørensen

Dato : 17-08-03 19:58

> [...]
> 499,95 man betaler for "pakken" i Coop), ikke sandt?
>
> Men nu er jeg rigtig forvirret: For hvad er det her "Get2net startpakke"

Efter nærlæsning tror jeg, at "en Get2net startpakke, hvis du ikke er koblet
til nettet i forevejen" betyder, at det er et eller andet lille hæfte med en
introduktion til hvad Internettet er, og hvordan det bruges... Hvorfor
skulle det ellers være lige præcis " hvis du *ikke* er koblet til nettet i
forevejen".....(?)

VH Sørensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-08-03 15:42

Hej

"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> wrote:

> [...]

>introduktion til hvad Internettet er, og hvordan det bruges... Hvorfor
>skulle det ellers være lige præcis " hvis du *ikke* er koblet til nettet i

Ja ok, det så godt nok også lidt 'spoky' ud, må dog indrømme at jeg ikke
tænkte nærmere over det, (er godt tilfreds dér hvor jeg har ADSL)
postede det blot fordi jeg tænkte at det kunne ha' interesse for andre,
det virkede jo som om Tele2 kun ville sælge til den billigere pris hvis
man bestilte inden en bestemt dato, 30 Juni ?, men det ser altså ud til
at fortsætte under een eller anden form.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"