last updated JScript- virker ikke i asp fi~
Fra : Otto

Dato : 05-04-01 14:09

hej
jeg har på mine html sider brugt et javascript til at vise 'sidst
opdateret - og det virkede fint . Men når jeg indsætter sammen script i asp
filer virker det ikke - eller rettere det viser den aktuelle tid her og nu ,
istedet for.
Selve koden til scriptet har jeg liggende i en .js fil som kaldes på asp
siderne.
Hvad er forklaringen på problemet ..? Håber en af jer derude er sød at
hjælpe mig på vej ... evt anbefale et godt asp-script til at vise last
update ..
hilsen Otto

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 05-04-01 14:51

Otto wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> ... evt anbefale et godt asp-script til at vise last update ..

Prøv at se nederst på siden her:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp

Du kan simpelthen blot bruge "DateLastModified"

Mvh
Jonas