Tele2 News Groups el. mangel på samme!
Fra : Sir Orcrist

Dato : 15-08-03 19:50

Nu har jeg langt om længe fået min 512/128 forbindelse, dog ikke uden mange
ærgelser undervejs og mange røgne smøger mens jeg hang i røret til
kunde"service"...bestilte 27/05 og fik forb. 14/08 i alt 11 uger og 2dg. Nå
men nok om det, det er jeg jo ikke den eneste, der har oplevet, nej nu går
min kritik på deres Nyhedsgrupper, på de fleste binaries har jeg vel mellem
50 % og 95 % "incomplete" filer, hvilket i store træk betyder, at jeg ikke
kan bruge de grupper til noget som helst, er der nogen, der har hørt noget
om det hos support og hvad det er der sker med deres newsserver
(overbelastet/sletter i flæng), er kommet for sent til at kontakte dem i
dag, men de hører da fra mig, så snart jeg har taget mig sammen til at hænge
i deres rør i 20 min. igen igen.

Men bortset fra det kører det fint. Nikolaj

Fra : SvendeBent

Dato : 16-08-03 07:39

"Sir Orcrist" <mykene@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

hænge
> i deres rør i 20 min. igen igen.
>
> Men bortset fra det kører det fint. Nikolaj

Ja, deres udenlandske binære grupper er helt tomme eller også er alle filer
incomplete, sådan har det altid været hos tele2s newsserver, og det tror jeg
ikke de har i sinde og lave om, desværre.

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-08-03 08:12

SvendeBent wrote in news:2kk%a.20$PN.16@news.get2net.dk:

> [...]
> alle filer incomplete, sådan har det altid været hos tele2s
> newsserver, og det tror jeg ikke de har i sinde og lave om,

Husker kommentarerne efter "super tilbuddet". "Bye bye TDC. Nu
smutter vi over til Tele2 som da kun kan være bedre. Og fuld smæk på
de bunære grupper".

Synes bestemt der var en masse der kunne bekræfte at forholdene var
tip top hos Tele2. Mon de arbejdede der

--
Palle Jensen

Fra : Sir Orcrist

Dato : 16-08-03 08:37

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke de har i sinde og lave om, desværre.

Av-av, det var værre, så er det for mig ligesom kun at have fået en halv
newsserver, så er det ligefør, jeg kan nøjes med sunsite

Fra : MN

Dato : 16-08-03 12:36

"Sir Orcrist" <mykene@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Av-av, det var værre, så er det for mig ligesom kun at have fået en halv
> newsserver, så er det ligefør, jeg kan nøjes med sunsite

Men så du jo bruge lidt af besparelsen på en betalingserver.

Mogens

Fra : Sir Orcrist

Dato : 16-08-03 20:59

> Men så du jo bruge lidt af besparelsen på en betalingserver.
>
> Mogens

Det er der selvfølgelig noget om, men det er stadig ikke det produkt, jeg
forventede at få og skal jeg til at betale væsentligt meget for det, er
fidusen ved at skifte ligesom røget. Jeg har aldrig prøvet en
betalingsserver og har derfor ingen ide om priser og hvilke der er gode, er
der nogen der har nogen bud ?

Nikolaj

Fra : MN

Dato : 16-08-03 21:49

> [...]
> fidusen ved at skifte ligesom røget. Jeg har aldrig prøvet en
> betalingsserver og har derfor ingen ide om priser og hvilke der er gode,

Jeg bruger www.claranews.com

Koster £30 (ca. kr. 320,-) for et år og med 10 GB trafik pr. md.

Jeg har kørt med den i 2 år og er meget tilfreds med den.

Mogens

Fra : Sir Orcrist

Dato : 17-08-03 00:48

"MN" <FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger www.claranews.com
>
> Koster £30 (ca. kr. 320,-) for et år og med 10 GB trafik pr. md.
>
> Jeg har kørt med den i 2 år og er meget tilfreds med den.
>
> Mogens

Okay, tak for det,det er jo ikke en formue, så vil mit månedlige abonnement
ryge op på ca.367,- og det er jo da stadig billigere.

Nikolaj

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 17-08-03 20:34

Jeg har lige bestilt det her til aften, og det er sq noget der funker. Tak
for tippet MN.

Carsten