Holst Brædstrup - Ring Sogn, Grædstrup Kir~
Fra : Pro

Dato : 15-08-03 16:17

Hejsa...

Er der nogle der har optegnelser over familien Holst i Brædstrup - Ring
Sogn, Grædstrup?

Jeg ved at min bedstefar Einar Holst født 17-04-1887 blev adopteret af Hans
Holst & Louise Holst boede i Dauding imellem Grædstrup og Brædstrup.

Einar Holst havde 2 brødre og en søster Kirstine Nielsen efterfølgende
vistnok gift brøn, de 2 brødre immigrerede til USA.

Einar Holst var gift med Olga Holst født 01-03-1904 Christensen/Kristensen
fra Løndal (12 søskende).

Er der nogle der har optegnelser eller andet omkring:

Einar Holst + familie brødre, søskende og biologiske forældre
Olga Holst + familie brødre, søskende og forældre

evt.

Einar Holst adoptiv forældre Hans Holst & Louise Holst eller biologiske
forældre som døde vistnok ved en ulykke i starten af 1890érne

Einar Holst og Olga Holst børn hedder:

Louise Holst født 08-06-1924
Hans Holst født 12-08-1925
Gunnar Holst født 06-04-1929
Kaj Holst født født 02-09-1943

Alle fra Dauding - Grædstrup Kirke - Ring Sogn, Brædstrup.

Blot så børnene Hans Holst og Louise Holst ikke forvirer spørgsmålet da
Einar Holst´s forældre også hedder Hans Holst & Louise Holst....er der nogle
der kender deres forældre?

Mvh. Kim Holst

Fra : Benny Andersen

Dato : 16-08-03 20:39

Du kan kontakte enken efter Hans Holst - Hun hedder Bodil Holst og bor på
Grædstrupvej, 8740 Brædstrup
så er du da igang. - Kraksøgning giver detaljerede oplysninger.

mv.h.
Benny