Drikkekopper til hesteboks
Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 15-08-03 15:50

7 drikkekopper af den gammelkendte model, sortemalieret støbejern med
blank klap til ventilen, kan afhentes af den der kommer først.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 15-08-03 17:25

Ole Braad-Sorensen <braadso@soholm.com> wrote:

>7 drikkekopper af den gammelkendte model,

Uppss... Forkert knap !
Men det ER billigt.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : john_lundsgaard

Dato : 16-08-03 09:53

"Ole Braad-Sorensen" skrev d. 15-08-03 17:25 dette indlæg :

> Uppss... Forkert knap !

Nej Nej Nej det kan ikke være rigtigt, men her sidder jeg med en
frygtelig fornemmelse af, at det er ved at skride for dig Ole - jeg
mener tastatur med kun to knapper og så rammer du alligevel den forkerte
"GGG".

Det er vel ikke fordi du er blevet overmodig og har opgraderet til
"Århus tastatur" med 5 knapper før du rigtig var klar til det??????

John

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 16-08-03 12:57

"john_lundsgaard" <john_lundsgaard.news@kandu.dk> wrote:

>Det er vel ikke fordi du er blevet overmodig og har opgraderet til
>"Århus tastatur" med 5 knapper før du rigtig var klar til det??????

Nej, problemet er at jeg her adskillige computere stående i netværk og
jeg valgte selvfølgelig den i rytterstuen som kun de "øvede" normalt
bruger. Jeg skal nok humme mig op til min egen med de to knapper

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com