Placering af dropdown
Fra : Maria Leger

Dato : 15-08-03 10:12

Jeg har fundet en menu på denne side
http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/

Der står at man ikke kan indplacere menuen i en tabel og det er
skidt for det er lige hvad jeg skal bruge.

Er der nogen som kan hjælpe mig evt. med en anden type menu som
kan indplaceres i en tabel?

Vh
Maria

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 15-08-03 23:56

> Jeg har fundet en menu på denne side
> http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/
>
> Der står at man ikke kan indplacere menuen i en tabel og det er
> skidt for det er lige hvad jeg skal bruge.

Øh, nej det er noget skidt at placere en menu i en tabel.

En menu hører vist ikke til i en tabel.

--
Benny Nissen

Fra : Maria Leger

Dato : 16-08-03 17:42

Fra : Maria Leger

Dato : 16-08-03 17:45

> Øh, nej det er noget skidt at placere en menu i en tabel.
>
> En menu hører vist ikke til i en tabel.

Fair nok men hvordan sikre jeg mig at menuen følger siden alt efter
hvilken opløsning og browserstørrelse klienten kører med og det
ville jo være dejligt...

se et ex. her http://www.tvangsoe.dk/mlktest/index.shtml

Fra : Benny Nissen

Dato : 17-08-03 12:14

> Fair nok men hvordan sikre jeg mig at menuen følger siden alt efter
> hvilken opløsning og browserstørrelse klienten kører med og det
> [...]
Det kan evt. gøres med javascript.

Det bedste ville dog være at omdesigne din side, så elementerne bliver
placeret med css og ikke i tabeller.

Du har forøvrigt indsat en html-domument i et andet. Der er to gange head og
body på din side. Det går ikke.

Ang. din menu står der en hel del i dokumentationen:

http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/docs/

--
Benny Nissen