java til RH9
Fra : @(none)

Dato : 15-08-03 00:21

Hej Ng
jeg har et lille problem med at spille på www.tv2.dk. og jeg har
instaleret java plug-in, og den læser også javaen. men den siger når jeg
kommer ind i eks. backgamon rumet at der ikke er kontakt til servern. og
at jeg kan prøve sener. Men hvis jeg bruger min win maskine kommer jeg
igennem i førdste forsøg. Hvad kan jeg gøre.

Fra : andy

Dato : 15-08-03 00:56

none wrote:
> [...]
> at jeg kan prøve sener. Men hvis jeg bruger min win maskine kommer jeg
> igennem i førdste forsøg. Hvad kan jeg gøre.

og jeg kan heller ikke få plug-in i min bruger kont kun som under min root.

Fra : Anders Keldsen

Dato : 15-08-03 08:43

none wrote:
> [...]
> at jeg kan prøve sener. Men hvis jeg bruger min win maskine kommer jeg
> igennem i førdste forsøg. Hvad kan jeg gøre.

Jeg havde selv problemet, og fandt en guide et sted hvor problem
løsningen var beskrevet. Jeg kan selvfølgelig ikke huske siden, men
skrev selv lidt ned om hvordan man løste problemet.

http://fasan.adsl.dk/HOWTO/mozilla_java_plugin.html

Håber det giver lidt mening for andre end mig selv, ellers må jeg jo
lige supplere.

Du skriver ikke hvilken browser du bruger, så jeg antager at det er mozilla.

Anders Keldsen