Q: Ford 1.8 Zetech (130) Blanding-justerin~
Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 14-08-03 21:47

Hej Ng,

Er der nogen det lige ved om jeg har justerer blandingen på min gamle Escort

Jeg kan huske at der var en lille skrue på Honda's computer.. er vi ude i
noget af det samme eller er det hele i computeren og kan kun ske via pc ?

Hvorfor nu pille ? joooo ser du.. nye knaster, kn-kit og udstødning har
gjort at mine tændrør ikke bare er hvide, men skrigende hvide :-/ og jeg
ville da gerne undgå et senere hul i stemplet

Nå ja.. i mellem tiden har den fået nye bærearme, lavet bremser, mere strøm,
tændkabler + rør og skiftet microswitchen i masteren på centrallåsen (Ford
skulle ha 450+m., jeg gav 24kr og brugte en time).
--
-Leon
www.fourwinds.dk

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 14-08-03 21:48

--
-Leon

Q: Could you really run a nuclear powerstation on a ZX81?
www.fourwinds.dk