Mit ur går 2 timer forkert men rigtigt?
Fra : Kim

Dato : 14-08-03 22:15

Hej Gruppe
Nu er klokken 21:15 men jeg får altid svar fra folk i f.eks. NG's,- 2 timer
før jeg stilte spørgsmålet?
Jeg må leve i en anden tidssone i fremtiden. En smuk fremtid kan jeg sige.

Mvh Kim

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-08-03 20:23

"Kim" <hoverup@surfmail.dk> skrev:

> [...]
> NG's,- 2 timer før jeg stilte spørgsmålet?
> Jeg må leve i en anden tidssone i fremtiden. En smuk fremtid kan

Mon ikke bare du skulle indstille din tidszone i windows. Det klares
ved at dobbeltklikke på uret i værktøjslinien. Du skal bruge GMT+1

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kim

Dato : 14-08-03 20:37

Hvor kan i hvide fra jeg ikke befinder mig i Tijuana. Men ok mit ur Var
forkert indstillet mht. tidssone. Men det passede jo med alm. tid så når
svarene kom var de stadig forkerte iforhold til min tid. Men det er nok
noget mere teknisk.
Troede i så heller ikke på jeg kom fra fremtiden.

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 21:38

"Kim" <hoverup@surfmail.dk> wrote in message
> Hvor kan i hvide fra jeg ikke befinder mig i Tijuana.

Din ip og din Internet udbyder. Sidst jeg tjeckede kunne man ikke få ADSL i
Tijuana gennem TDC.

> Troede i så heller ikke på jeg kom fra fremtiden.

Næ. Blot en person der ikke kender sin Windows alt for godt og heller ikke
kender til usenet (indlægget havde intet med denne gruppe at gøre, med
mindre det er blevet en videnskab at finde ud af, hvilken tidzone man
befinder sig i.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-08-03 21:03

"Kim" <hoverup@surfmail.dk> skrev:

> Hvor kan i hvide fra jeg ikke befinder mig i Tijuana.

Fordi tiden på dit indlæg skal vises korrekt, om man så må sige, uanset
hvor du måtte befinde dig.

> Troede i så heller ikke på jeg kom fra fremtiden.

Jo jeg var fuldstændig overbevist.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-08-03 20:24

Kim skrev:

> [...]
> 2 timer før jeg stilte spørgsmålet?
> Jeg må leve i en anden tidssone i fremtiden.

Nej, men dit indlæg er stemplet kl. 21:14:30 UTC, hvilket svarer til
kl. 23:14:30 dansk sommertid.

// Klaus