ADVARSEL ! ADVARSEL
Fra : Jesper

Dato : 14-08-03 20:47

Til alle der har købt eller er ved at købe en jagttur til Sverige igennem
jagtformidling.dk

Der er en person ved navn Brian Højbjerg Nielsen, Sjælland, der har
adskillige annoncer under "jagt udland" på ovenstående website...
Han snyder og bedrager folk...
Vi (4 personer) har for flere måneder siden købt en tur til et revir uden
for Helsingborg, pris pr person 4.500,-
Her nu 2 dage før jagten går ind har vi intet hørt fra manden...
Har idag været i kontakt med flere grupper der åbenbart har købt samme revir
i samme uge af manden...
Han har så vidt vi erfarer indkasseret over 100.000,- på dette "opdigtede
revir".. og er nu forsvundet fra jordens overflade...
Han udsender fine kontrakter med beskrivelser og kørselsvejledninger.. beder
om at få indbetalt x antal kroner så man er sikker på reviret...
Hører derefter intet fra manden...
Undertegnede har "heldigvis" ikke indbetalt penge.. "det kunne vi bare ordne
når vi mødtes"...
Han kendetegnes med mail adressen bhjbjerg@yahoo.dk. men har idag erfaret at
han også benytter andre adresser....
Han har også solgt en del elgjagter og øvrige bukkejagter i sverige...

DETTE ER INGEN KRITIK AF JAGTFORMIDLING.DK. som iøvrigt er en fremragende
side....
Blot en kraftig advarsel til andre om at være meget opmærksom hvis man
forsøger at købe jagt udenom organiserede bureauer....
I er velkommen til at kontakte mig for at høre nærmere..... mail mig og jeg
ringer jer op....

Men knæk og bræk til alle der skal til Sverige....