Hjælp til .ico filformat
Fra : Aslak Ransby

Dato : 05-04-01 12:07

Hej NG
Jeg står og mangler nogle dokumentation om .ico filformatet (windows
ikoner) til et projekt jeg er i gang med (en ikoneditor . Alt hvad
jeg har fundet indtil vidre har enten været ubrugeligt eller for
langhåret så jeg er lidt på bar bund.
Hvis der er nogle af jer der har nogle links el. lign. til nogle
dokumenter/tutorials/kodeeksempler om ikon filformatet vil jeg blive
meget glad :)

MVH Aslak Ransby

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-04-01 12:48

Aslak Ransby <aslak-ransby@remove.it.dk> writes:

> Hej NG
> Jeg står og mangler nogle dokumentation om .ico filformatet (windows
> ikoner) til et projekt jeg er i gang med (en ikoneditor . Alt hvad

Der finde noget information her:
http://msdn.microsoft.com/library/techart/msdn_icons.htm

Fra : Aslak Ransby

Dato : 05-04-01 15:42

On 05 Apr 2001 13:48:19 +0200, Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk>
wrote:

>Der finde noget information her:
>http://msdn.microsoft.com/library/techart/msdn_icons.htm

Tak * 1000 det var lige det jeg ledte efter!

MVH Aslak Ransby