(opslag) www.fisketips.dk
Fra : Ole Mose

Dato : 14-08-03 16:09

Kig ind på danmarks største forum for lystfiskere. Du kommer i dialog
med mange andre ligesindede, du kan læse daglige nyheder omkring
fiskeri, natur og miljø og se nyheder fra samme periode sidste år.
Vi har en omfattende artiklesamling med interviews, anmeldelser o.m.a.
Du finder således artikler om fiskemetoder, interviews med Uffe
Elleman-Jensen, Kjeld Hillingsøe, ansatte ved isbryderne i
Frederikshavn o.m.a.
Du finder også spørgeskemaundersøgelser, hvor du kan få et indtryk af
hvordan lystfiskere fordeler sig på spin, flue, mede, eller de
indkøbsvaner lystfiskerne har.
Endelig har vi den kraftigste danske søgemaskine du kan finde på noget
lystfiskersite.
Med et klik kan du søge information i debatter, links, artikler og
nyheder.
Alle debatter, links og artikler er kategoriseret i ca. 30 logiske
grupper. Går du således ind i gruppen Sø-fiskeri, finder du
hundredevis af indlæg, bl.a. en artikelseri med kort over 10 store
danske søer, Links som henvier til TV udsendelser på nette om emnet
o.m.a.
Endelig har vi løbende konkurrencer mellem vores deltagere i at vide
mest om lystfiskeriet - eller rettere at uddele mest mulig viden til
andre.
Vi har et chatroom, hvor man kan "smalltalke" med andre lystfiskere,
hvis det trækker.

Kig ind og tilmeld dig

Ole

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 14-08-03 16:25

"Ole Mose" <olemose@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kig ind på danmarks største forum for lystfiskere. Du kommer i dialog
> (clip)>
> Kig ind og tilmeld dig
>
> Ole

Men man tillader ikke brug af 3.parts emailadresse så vær parat til
eventuelt at modtage en strøm af spammail.
K-C

Fra : ole

Dato : 14-08-03 18:03

"Karl-Christian Frølunde" <k-cf@FJERNsol.dk> wrote in message

..
> Men man tillader ikke brug af 3.parts emailadresse så vær parat til
> eventuelt at modtage en strøm af spammail.
> K-C

Mig bekendt har vores brugere ikke problemer med den slags. Der udsendes
stort set aldrig nyhedsmail til brugerne. Derimod er det et almindeligt og
kendt problem, at såfremt man deltager i
nyhedsgrupper, eksponerer man sig for problemet.
Blandt andet derfor har jeg haft store problemer med en mailkonto,
som slet ikke har noget med www.fisketips.dk at gøre.
Lad mig i den her forbindelse anbefale en god spamkiller. Et dansk
produt som griber mere end 80% af de indkomne "spams".
I dag kan det desværre kun bruges ag Outlook brugere, en outlook-
express version er på vej, samt en platform uafhængig version.

Læs mere om programmet her: http://www.spamfighter.com/Lang_DA/

Mvh

Ole

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 14-08-03 18:35

"ole" <Ole@fisketips.dk> skrev i en meddelelse
(clip)
> Læs mere om programmet her: http://www.spamfighter.com/Lang_DA/
>
> Mvh
>
> Ole

Ser umiddelbart interessant ud. Tak for tippet.
K-C