7250 og 7250i
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-08-03 14:49

Har lige et par spørgsmål..

Nu har jeg selv en 7250, og min kæreste en 7250i. Men umiddelbart er den
eneste forskel på de to software. Er det muligt at få opgarderet sin 7250
til en 7250i?

Og så en anden ting :
Min kærestes 7250i brokker sig. Går man ind i galleriet og finder et
baggrundsbillede, så går den ud. Værkstederne siger at der ikke findes ny
software. Er man ikke i sin gode ret til at få ombyttet telefonen, eller få
afslag i prisen såfremt det er et problem på samtlige?

Mvh Thomas

Fra : M_abs

Dato : 14-08-03 19:51

> [...]
> software. Er man ikke i sin gode ret til at få ombyttet telefonen, eller

> afslag i prisen såfremt det er et problem på samtlige?

Du burde nok stille dette spørgsmål over i dk.videnskab.jura

Fra : Poul / Rødding

Dato : 17-08-03 13:47

Hej

> [...]
> software. Er man ikke i sin gode ret til at få ombyttet telefonen, eller

> afslag i prisen såfremt det er et problem på samtlige?

Jeg har det samme problem med min 7250i at den går ud, når jeg vælger et nyt
baggrundsbillede. Håber nokia snart kommer med en ny software som retter
problemmet. Man kan gå ind og vælger at gendanner fabriksindstillinger, så
kan man vælger ny baggrundsbillede igen. Så skal man indstillinger ringtone,
vis uret o.s.v igen.
Men på et eller andet tidspunkt får man problemmet igen med at den går ud,
når man vælger ny baggrund igen.
Jeg beholder min 7250i og håber at nokia snart får en ny software lavet og
lært at tjekke sine telefoner inden de sender dem ud på markedet.

Mvh Poul

---