www.123nu.dk
Fra : Carsten Hansen

Dato : 14-08-03 08:11

Hej nyhedsgruppebrugere, hvis ikke i allerede er oprettet som bruger på
www.123nu.dk så kig lige på det, den største og dybeste lystfisker side,
med forum, anmeldelser osv. kig lige på det...

Fra : Jan Bachman

Dato : 14-08-03 08:24

Husk venligst at gruppen har en fundsats:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri

Fra stk.1:
"Opslag, der kun som sit eneste formål,
henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt."

/Jan

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 14-08-03 09:04

>"Opslag, der kun som sit eneste formål,
>henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt."

Det er ikke hans egen hjemmeside. Og desuden kan jeg sige at det er en
af de bedste sider der findes.

Mvh. Brian

Fra : Jan Bachman

Dato : 14-08-03 16:15

>Det er ikke hans egen hjemmeside.
Det fangede jeg ikke... :-|

>Og desuden kan jeg sige at det er en af de bedste sider der findes.
Ja det må det jo så være, siden han vil gøre så god reklame for siden.

/Jan

Fra : Jan Persson

Dato : 14-08-03 08:54

Du må vel gerne henvise til andre hjemmesider end din egen ??

-----------------

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-08-03 09:05

Jan Bachman wrote:

> [...]
>
> Fra stk.1:
> "Opslag, der kun som sit eneste formål,
> henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt."

Hej Jan, når jeg går ind på http://www.usenet.dk - så står der bl.a.
flg. i gruppens fundats, så det er i høj grad udformningen ad
opslaget,
der afgør om det er acceptabelt.

1.
Det er tilladt at poste informative opslag om lystfiskerrelaterede
ikke-kommercielle emner og tiltag, eksempelvis kommende
arrangementer og
artikler. Opslag der indeholder en URL til egen adresse skal angives
med
[opslag] i sub. linjen. Opslag bør principielt lægge op til debat om
de
emner opslaget henviser til, og må ikke gentages i sin oprindelige
form,
eller med samme indhold/emne. Opslag, der kun som sit eneste formål,
henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bachman

Dato : 14-08-03 16:20

>Hej Jan, når jeg går ind på http://www.usenet.dk - så står der bl.a.
>flg. i gruppens fundats, så det er i høj grad udformningen ad
>opslaget, der afgør om det er acceptabelt.

Jeps. Jeg har ikke noget imod opslag omkring artikler, nyheder,
fangster eller andet konkret. Det er de flade reklamer med "Kom ind og
se vores nye hjemmeside", der stikker mig lidt.

/Jan