Hvad er et EN-nummer ?
Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-08-03 00:04

Jeg har bestilt ADSL hos www.struernet.dk og de vil endda sørge for at få
opsagt mit nuværende Cybercity ADSL. For at kunne give dem fuldmagt til at
kunne opsige forbindelsen, så skal de bruge mit cybercity EN-nummer, men er
det det samme som mit aftalenummer ??
Hvis det ikke er mit aftalenummer, hvordan får jeg så fat i nummeret ?

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-08-03 00:23

Hej Claus Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> For at kunne give dem fuldmagt til at kunne opsige forbindelsen,
> så skal de bruge mit cybercity EN-nummer, men er det det samme som
> mit aftalenummer ?

Nej, det er TDC's nummerbetegnelse for selve kobberforbindelsen, din
ADSL anvender.

> Hvis det ikke er mit aftalenummer, hvordan får jeg så fat i
> nummeret ?

Det burde stå et eller andet sted på ADSL-stikdåsen (vægstikket).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-08-03 01:21