svensk jagttegn
Fra : Hans Raun

Dato : 13-08-03 20:08

Hej

Jeg skal på jagt i Sverige og tænker i den sammenhæng på hvordan jeg lettest
får betalt den svenske afgift til staten. Jeg ankommer til broderlandet en
lørdag og kan allerede jage samme dag. Derfor ville det være smart at ordne
det hjemme fra.

Håber at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak

Med venlig hilsen
Hans Raun

Fra : Chris

Dato : 14-08-03 11:19

Du ordner det bare på det lokale posthus - knæk og bræk.
Chr.

Fra : NPS

Dato : 14-08-03 13:06

eller ring til det danske jægerforbundet og de sender dig et.
Jeg var inde på posthuset, og det vidste ikke noget om noget som helst og
havde aldrig hørt om et svensk jagttegn. det var ihvertfald ikke noget de
havde.

NPS

Fra : Mars

Dato : 14-08-03 15:09

Nu er det jo osse et "svensk lokal" posthus :))

det er bare en blanket i stil med det danske fisketegen man udfylder og så
snart det er betalt og stemplet hos det "svenske" post hus så kan du gå på
jagt.....( i sverige) :))

ms