tele2adsl - 1mnd gratis / gratis boost 3 m~
Fra : The Tulip

Dato : 13-08-03 18:49

Jeg har snakket med tele2adsl kundeservice idag, for blandtadet at høre hvad
kriterierne var for at få dette gratis boost / gratis 1. måned .. det tog
kun 3 minutter at komme igennem ., tak for det ..

medarbejderen sagde at: der ikke var nogle klare linjer for hvem der fik og
hvem der ikke fik, han mumlede noget om at det var noget de selv (tele2
eller medarbejderne?) havde gjort .. men han var ret sikker på at jeg også
fik et boost .. jeg bestilte 512/128 først i juni .. og får installeret 2.
september ..

en ting mere jeg spugte om var hvordan det forholdt sig med opgradering .,
jeg havde planer om at skulle opgradere til 1024/256 til efteråret .. han
sagde hvis jeg ville opgradere nu ., så blev det til den aktuelle pris .,
dvs mange mange penge .,., man blev altså ikke under tilbudspuljen hvis man
ville opgradere ..øvøv ..
han sagde også hvis jeg skulle opgradere så skulle jeg vente til de kørte
kampagne igen .. og han var 90% sikker på at det gjorde de snart ..

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...