Faldt lige over den her :-)
Fra : Mic

Dato : 13-08-03 13:53

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-08-03 13:57

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3a348c$0$19348$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Uhhh... Får helt gåsehud... Hvor er det altså utroligt!!

Håber den hund fik en masse kys og kram da den kom hjem!

Rinnie
-Der ser' bort fra det moralske i at lade sin hund løøbe SÅ frit!

Fra : Leyna

Dato : 13-08-03 15:12

On Wed, 13 Aug 2003 14:57:15 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> wrote:

>"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

>Uhhh... Får helt gåsehud... Hvor er det altså utroligt!!
>
>Håber den hund fik en masse kys og kram da den kom hjem!

Det gjorde den sikkert. Det er mere tvivlsomt om barnet mon også får
det! *Suk*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-08-03 14:18

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mic

Fed hund

Må hellere lige kigge om mine er her endnu, pokker skulle stå i de kom med
et barn hver

M.V.H.....Benny..