ASP og IFRAME
Fra : Lars Hetner Elkjer M~

Dato : 13-08-03 09:34

Hej.

Jeg har en side med en iframe. Det jeg så skal have lavet er at
når man trykker på en knap, som ligger i en form skal det kunne
opdatere hele siden. Ikke kun index siden men hele skidet. Dvs at
jeg mangler noget asp kode der har samme funktion som
target="_self" har i HTML

Håber i forstår

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-08-03 10:28

Lars Hetner Elkjer Mortensen wrote :

> [...]
> opdatere hele siden. Ikke kun index siden men hele skidet. Dvs at
> jeg mangler noget asp kode der har samme funktion som

Den findes ikke. Du er nødt til at lave noget javascript eller lignende
for at kunne gøre det du ønsker.

Se evt http://www.asp-faq.dk/article/?id=59

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
The Web submission form is the preferred procedure. However, if you don't