ensim freebsd
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 11-08-03 13:06

Hej Unix folk

Er det muligt at få ensim til at fungere med freebsd, jeg kan se på siden at
det er bundled med linux, men i disse SCO tider overvejer jeg muligheden for
at benytte mig af Freebsd platformen istedet for linux.

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Socketd

Dato : 11-08-03 13:19

On Mon, 11 Aug 2003 14:06:16 +0200
"Tonny Jørgensen" <tj@enavn.dk> wrote:

> Er det muligt at få ensim til at fungere med freebsd, jeg kan se på
> siden at det er bundled med linux, men i disse SCO tider overvejer jeg
> muligheden for at benytte mig af Freebsd platformen istedet for linux.

Jeg tror ikke du skal være bange for SCO, men ja det kan du sikkert.
FreeBSD har jo en Linux emulator.

mvh
socketd

Fra : Alex Holst

Dato : 11-08-03 14:19

Socketd <db@no_spam_traceroute.dk> wrote:

> Jeg tror ikke du skal være bange for SCO, men ja det kan du sikkert.
> FreeBSD har jo en Linux emulator.

ARGH! *BLAM* *BLAM* Har du *nogensinde* forstaaet noget som helst
korrekt? Vi er en del der tvivler.

Fra : Socketd

Dato : 11-08-03 14:39

On Mon, 11 Aug 2003 14:18:37 +0100
Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

> ARGH! *BLAM* *BLAM* Har du *nogensinde* forstaaet noget som helst
> korrekt? Vi er en del der tvivler.

Ah Alex Holst, den store flamer. Hvis du er uenig i noget jeg skriver,
så fortæl endelig hvad du har et problem med.

Hvis det er noget om Ensim så må jeg indrømme jeg ikke ved hvad det er,
regnede med det bare var et program og forslog derfor linux emulatoren.

Hvis det er noget om SCO så er det ikke noget jeg har sat mig ind i (da
jeg ikke bruger linux), mine linux venner siger bare at det nok ikke
sker det helt vildt.

Under alle omstændigheder så skal flames rettes til min private adresse,
jeg gider ikke diskutere med dig her eller høre på dine latterlige
nedgørende bemærkninger.

socketd

Fra : Alex Holst

Dato : 11-08-03 14:39

Socketd <db@no_spam_traceroute.dk> wrote:
> Under alle omstændigheder så skal flames rettes til min private adresse,
> jeg gider ikke diskutere med dig her eller høre på dine latterlige
> nedgørende bemærkninger.

priceless$ host -t MX no_spam_traceroute.dk
Host no_spam_traceroute.dk not found: 3(NXDOMAIN)

Fra : Socketd

Dato : 11-08-03 14:52

On Mon, 11 Aug 2003 14:38:43 +0100

> priceless$ host -t MX no_spam_traceroute.dk
> Host no_spam_traceroute.dk not found: 3(NXDOMAIN)

Hmm, troede ikke folk vil have svært ved at regne den ud. Du skal fjerne
"NO_SPAM_".

socketd