Godt ferskvandsfiskeri omkring København/B~
Fra : Henrik Lauridsen

Dato : 13-08-03 08:36

Efter en ferie i Sverige hvor jeg fik fisket lidt efter 12 års pause har jeg
fået lyst til det igen. Nu melder spørgsmålet sig så - hvor finder jeg gode
søer og åer at fiske i i Storkøbenhavn og omegn? Både "almindeligt" og Put &
Take har interesse (så længe der ikke er tale om søer med nyfriseret natur
helt ned til vandet). Også gerne information omkring priser på endags-kort.

Mvh
Henrik

Fra : René Kirstein

Dato : 31-08-03 19:46

Hej Henrik.

Kig på www.lystfiskeriforeningen.dk , ved medlemskab hos dem, kan man stort
set fiske i "alle" søerne i nærheden af København. Er du i nærheden af
vandløse, kan man også fiske i damhussøen, ved Medlemskab i den lokale
fiskeklub. Kig på www.strandkarpen.dk

Mvh.
René Kirstein