Siemens S55 .. bugs ?
Fra : TDJ

Dato : 12-08-03 21:43

Har lige fået købt en S55.. og har oplevet et par sjove
ting:
(firmw. 12)

   * vækkeuret skal sættes til næste dag for at vække,
    eks. til lørdag for at vække på en fredag

   * trykkes "off" knappen mens vækkeuret ringer kan det
    ikke slukkes

   * tilsyneladende kan jeg ikke ringes op fra visse
    fastnettelefoner.. telefonen melder konstant
    optaget. Fejlen må ligge i telefonen, da jeg godt kan
    men min gamle fon på samme SIM.

Andre som har oplevet lign. ?

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-08-03 22:18

TDJ wrote:
> [...]
> fastnettelefoner.. telefonen melder konstant
> optaget. Fejlen må ligge i telefonen, da jeg godt kan

Vækkeuret har virket fint, men jeg har det også ON man, tirs, ons, tors ...
kan kun sige det ringede imorges.. da jeg købte telefonen igår.

Har oplevet at alarmen blev ved indtil jeg tog batteriet af "kendt fejl" og
har set et skema med de forskellige FW versionen og deres fejl et eller
andet sted.

Min far brokkede sig over at han fik en "Iøjeblikket ingen forbindelse" da
han ringede i går aftes.. ?? og jeg kiggede bare undrende på ham

Så.... ja.... ellers den fedeste telefon jeg nogensinde har oplevet... so
far..

Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-08-03 22:22

Søren H. Wind wrote:

> Har oplevet at alarmen blev ved indtil jeg tog batteriet af "kendt
> fejl" og har set et skema med de forskellige FW versionen og deres
> fejl et eller andet sted.

Og her var det vidst.. RIGTIGT godt site... tysk men godt..
http://www.siemens-s55.de/
http://www.siemens-s55.de/firmwares/s55/
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : *Gavtyven*

Dato : 13-08-03 06:36

Jeg har Firm16 og har ingen problemer

Fra : Swede

Dato : 14-08-03 22:01

> [...]
> fastnettelefoner.. telefonen melder konstant
> optaget. Fejlen må ligge i telefonen, da jeg godt kan

Hej.
Nej, jeg må sige at den slags har jeg ikke oplevet med min.
Havde lidt problemer med FW5, men ikke noget jeg ikke kunne leve med.
Hvorfor opdaterer du ikke telefonen, der er en ny opdatering FW16 på Siemens
hjemmeside.
Den kører da meget fint.

Mvh
Niels

Fra : TDJ

Dato : 15-08-03 19:11

TDJ <myicq@gmx_fjernmig_.net> wrote in news:Xns93D5E738298DDtdjtdjtdj@
212.54.64.135:

> * vækkeuret skal sættes til næste dag for at vække,
> eks. til lørdag for at vække på en fredag
>
> * trykkes "off" knappen mens vækkeuret ringer kan det
> ikke slukkes

Update: fandt ud af.. desværre først hos forhandleren.. at
[ ] [x] [x] [x] [x] [x] [x]

ikke betyder at den ringer om mandagen, men det MODSATTE...
at den IKKE ringer om mandagen.

Såehh.. lidt pinlig udgang på den "bug" :)

Fra : Søren H. Wind

Dato : 17-08-03 16:59

TDJ wrote:

> [...]
>
> ikke betyder at den ringer om mandagen, men det MODSATTE...
> at den IKKE ringer om mandagen.
>
> Såehh.. lidt pinlig udgang på den "bug" :)

Det var da rart, jeg har virkeligt forsøgt at fremprovokoere den på min
telefon, men det kunne IKKE lade sig gøre...

--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510