Børnewaders - Hvor ??
Fra : Hanne Hansen

Dato : 12-08-03 22:01

Er der nogen der kan hjælpe med HVOR man kan købe waders til børn (10 - 12
år) ? Gerne via internettet.

Har søgt via google og spurgt i flere grejshops i lokalområdet uden held.

Mvh

Hanne Hansen
Ejby (FYN)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-08-03 22:13

Der er nogle, der hedder kiba rainwear i jylland et sted - søg hos tdc eller
google

Jesper

Fra : Nightmare

Dato : 13-08-03 11:28

"Hanne Hansen" skrev d. 12-08-03 22:01 dette indlæg :
> [...]
- 12
> år) ? Gerne via internettet.
>
> Har søgt via google og spurgt i flere grejshops i lokalområdet uden

Hvidovre Sport i Hvidovre. Hvis de ikke har det, kan de i hvert fald
skaffe dem.
Jeg har ikke nummeret til dem men du kan finde dem i telefonbogen.

Mvh.

Nick

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper E

Dato : 13-08-03 14:32

Hej
Hos Krea har de børnewaders.
Vh
Jesper

Fra : Tem Lyngby

Dato : 13-08-03 16:49

Jeg har selv købt til min søn på 9år, hos Almas
de havde flere af slagsen på lager
Hilsen Tem

Fra : Jesper G

Dato : 10-10-03 00:12

prøv Go Fishing i Odense, de kan sikkert skaffe dem hjem, vi har fået et par
ved dem

vh

Jesper

Fra : Hanne Hansen

Dato : 10-10-03 08:24

Har fundet en forhandler på nettet http://www.outlet4kids.dk og bestilt (og
fået) 2 par waders til mine unger. Prisen er KUN 139 kr pr. par INKL.
forsendelse (det synes jeg er MEGET billigt) og kvaliteten virker også i
orden.

Hanne Hansen
hhoffice@mail.danbbs.dk