MS Windows
briani 27239
Hvordan installere jeg bedst drivere??
Fra : bb

Dato : 12-08-03 21:39

I min enhedshåndtering under fx "monitor" ligger der fx "Default Monitor" og
så min installeret samsung. Og hvergang jeg fjerne "Default Monitor" som
kommer den tilbage ved genstart. Hvad angår lydkort, så kan jeg ikke
installeret min opdateret driver uden at gøre det oven i en ikke passende
driver som ligger der i forvejen.

Hvordan installere man mest effektivt drivere så det ser ordentligt ud i
enhedshåndteringen?

Johs

Fra : /Ole

Dato : 12-08-03 22:44

Gå ind i enhedshåndtering, og fjern enhederne, og genstart, så spørger
windows selv efter driver til de nye harware.

/Ole

Fra : Olsen

Dato : 13-08-03 07:28

> Gå ind i enhedshåndtering, og fjern enhederne, og genstart, så spørger
> windows selv efter driver til de nye harware.

Strengt taget kan man vel nøjes med at slette driveren så Windows ikke
behøver at finde enheden igen.